تاثیر خرید بک لینک ویکی پدیا

تاثیر خرید بک لینک ویکی پدیا

بی شک همه سئو کارها بر این امر متفق القول هستند که بک لینک ها یکی از ارکان های اصلی رشد سئو و بهینه سازی وب سایت ها به شمار میروند.

روش های متعددی برای لینک سازی از منابع و وب سایت های مختلف وجود دارد. وب سایت ویکی پدیا یکی از معتبرترین سایت ها از دید موتور های جست و جو است که بک لینک های خروجی از این وب سایت، میتواند منبع معتبری برای اعتبار دهی به وب سایت ها از دید موتور های جست و جو باشد.

در واقع کسب لینک از وبسایت‌های مرجعی مانند ویکی‌پدیا به یکی از اولویت‌های مدیران وبسایت‌ها و سئوکاران تبدیل شده است چرا که این نوع بک‌لینک‌ها با توجه به ارزش و رتبه‌ای که وبسایت مورد نظر دارد، در گستره لینک‌های پر ارزش محسوب می‌شوند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی تاثیر بک لینک ویکی پدیا در سئو سایت بپردازیم و مزایایی که به همراه خواهد داشت را مورد بررسی قرار دهیم. آنچه که در این مقاله خواهید خواند:

  • تاثیر بک لینک درسئو
  • لینک‌سازی در ویکی پدیا چقدر ارزش دارد؟
  • تاثیر بک لینک ویکی پدیا در سئو
  • چگونه می‌توانم از ویکی پدیا بک‌لینک دریافت کنم؟
  • راز موفقیت ویکی پدیا

تاثیر خرید بک لینک ویکی پدیا

همانطور که می‌دانید ویکی‌پدیا یکی از بزرگترین وبسایت‌هاست که تحت عنوان دایره‌المعارف‌ آنلاین مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

این وبسایت  فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرد و تا کنون در تمام کشورهای جهان در بین بزرگترین و پربازدیدترین سایت‌های آن کشور قرار گرفته است.

ایده اولیه شکل‌گیری ویکی پدیا دسترسی ساده و رایگان افراد به اطلاعات بود و روشی که برای توسعه آن در نظر گرفته شد امکان تبدیل هر کاربر به نویسنده بود. این ایده به مرور زمان بزرگ و بزرگ‌تر شد تا در حال حاضر  به جایی رسیده که بیش از 2 میلیون بازدید صفحه با محتوای ایندکس شده در گوگل دارد.

در ادامه مقاله تاثیر خرید بک لینک ویکی پدیا باید گفت:

لذا می‌توان ویکی پدیا را از منظر مباحث اعتبار سایت نیز یکی از پیشگامان این عرصه دانست. دلیل دیگری که میتوان با استناد بر آن ارزش لینکسازی در ویکی پدیا را عنوان کرد بحث بک لینک‌های خارجی است که ویکی‌پدیا از سایر وبسایت‌ها کسب کرده است.

روزانه هزاران لینک در قالب‌های سوشیال سیگنال، UGC و لینک وبسایت دریافت می‌کند که همین عامل نیز یکی از فاکتورهای مهم گوگل در بحث لینک‌سازی خارجی است. در حال حاضر اعتبار دامنه ویکی فارسی چیزی قریب به 90 است! که یک عدد فوق العاده در بحث سئو می باشد.

از طرفی ویکی پدیا با تبدیل شدن به یک برند معتبر در بحث جلب اعتماد کاربران نیز یکی از پیشگامان این عرصه محسوب می‌شود. با این تفاسیر شاید تا اینجای کار میزان ارزشی که کسب بک‌لینک از ویکی پدیا برای وبسایت شما به همراه دارد را درک کرده باشید!

admin